sobota

wishlist-lucluc

Dostałam możliwość współpracy z firmą Lucluc więc mam dziś dla was wishiste. Głownie są tu sweterki ale znalazło się też kilka bluzeczek.




                                                                                  klik                                                                              








                                                                          klik







                                                                         klik
                                                                          klik                     
       




                                                                       klik






                                                                            klik 





                                                                        klik

                                                    
                                                                            klik





                                                                        klik


                                                                                                                   




                                                                               klik





                                                                          klik
                         

Bardzo proszę was o klikanie. Jeżeli macie coś do poklikania to piszcie śmiało!

Konkursik
Podajcie mi ceny minimum 4 rzeczy a ja wybiorę 5 osób i wypromuje ich blogi w następnym poście.

23 komentarze:

  1. Oczywiście, zawsze się odwdzięczam :) Poklikane wszystko, powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Poklikałam oczywiście, jak prosilaś. Powodzenia we wspólpracy! :D
    Ostatni sweterek mega mi się podoba!
    Pozdrawiam i życzę spokojnego wieczoru :)
    magical-history.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane!:)
    Super ciiszki, klikniesz również u mnie będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluza z napisem New York jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne sweterki i bluzka z frędzlami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy ;)
    Poklikałam: USD $17.34 , USD $20.99, USD $17.51, USD $14.23, USD $26.47
    frenzyblack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! <3 Czekam na kolejny post ;)
    Zapraszam też do mnie http://gold-b3rry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę udanej współpracy
    oczywiście po klikałam
    17.34
    20.99
    17.51
    13.10
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  9. Poklikałam. Wszystkie rzeczy są piękne, ale różowy sweterek jest boski. *-*
    swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te rzeczy ! Oczywiście poklikane ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne rzeczy ;)
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Będzie mi miło jak mnie odwiedzisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne rzeczy! :)
    $18.25
    $14.31
    $26.47
    $18.59
    Pozdrawiam :)

    http://peeegi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak prosiłaś wszystko poklikane ^^ powodzenia ! ;)

    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. podobaja mi się rzeczy ktore wybralas, a najbardziej sweterki :)
    Buziaczki, zapraszam do mnie na dluzej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne ciuszki :) poklikane,
    klikniesz u mnie w najnowszym poście?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy :)
    daydream89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Poklikałam :)) Śliczne ubrania :)
    $17.51
    $17.34
    $13.10
    $14.31

    http://birthoffashion883.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. poklikałam i ceny ostatnich ubrań :
    14.31 $
    18.25 $
    13.10 $
    26.41 $

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. USD $13.10
    USD $18.59
    USD $26.47
    USD $14.31

    wybrałaś super rzeczy! podoba mi się Twój gust, także zaczynam obserwować :)
    ›woytowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń