poniedziałek

#54


Na takie upały jak teraz nie wyobrażam sobie nosić jakiś mega obcisłych bluzek bo wiem że czułabym się niekomfortowo. Na początku lipca byłam w New Looku i udało mi się wyhaczyć fajny trochę oversizowy T-shirt na promocji. Spodobał mi się ze względu na ładny brzoskwiniowo-różowy kolor i przez to że w niektórych miejscach jest podziurawiony (na zdjęciach może tego nie widać) a od dłuższego czasu takiego szukałam. Pewnie gdybym znalazła taką bluzeczkę w szarym kolorze to też bym ją wzięła :p






 
/kurtka- Levi's/ T-shirt- New Look/ spodenki-Bershka/ buty-Nike/

21 komentarzy:

  1. Bluzeczka ma fajny kolorek :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie większe t-shirty <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, bardzo podoba mi się bluzeczka, ma cudny kolorek! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacja bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. W gorące dni obcisła bluzeczka to kompletnie niesprawdzony pomysł, a ta na Twoim zdjęciu na takie właśnie dni idealnie się nadaje. Sama zaopatrzyłam się w koszulki w rozmiarze większym, żeby ten komfort był! W każdej sytuacji musze czuć się pewnie :))

    Pozdrawiam serdecznie,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba 😊 U mnie w szafie mam podobny, ale w innym kolorze 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna stylizacja!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście kolor jest cudowny. Świetnie do Ciebie pasuje!
    Na szczęście zrobiło się już trochę chłodniej, przez co można trochę bardziej pokombinować ze stylizacjami 🙂
    Pozdrawiam serdecznie!

    PRZEPIS NA SUKCES W SZKOLE

    OdpowiedzUsuń
  9. wygladasz przeslicznie w tej stylizacji, buzka! <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nawet jak jest zimno nie lubię obcisłych bluzek :)
    Stylizacja jest śliczna, a ta kurtka to cudo!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie luźne koszulki, ponieważ - podobnie, jak Ty - czuję się niekomfortowo w obcisłych.
    ohmylifex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na upalne dni jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń