poniedziałek

#54


Na takie upały jak teraz nie wyobrażam sobie nosić jakiś mega obcisłych bluzek bo wiem że czułabym się niekomfortowo. Na początku lipca byłam w New Looku i udało mi się wyhaczyć fajny trochę oversizowy T-shirt na promocji. Spodobał mi się ze względu na ładny brzoskwiniowo-różowy kolor i przez to że w niektórych miejscach jest podziurawiony (na zdjęciach może tego nie widać) a od dłuższego czasu takiego szukałam. Pewnie gdybym znalazła taką bluzeczkę w szarym kolorze to też bym ją wzięła :p






 
/kurtka- Levi's/ T-shirt- New Look/ spodenki-Bershka/ buty-Nike/

7 komentarzy:

  1. Bluzeczka ma fajny kolorek :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/khaki-velvet-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie większe t-shirty <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, bardzo podoba mi się bluzeczka, ma cudny kolorek! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń